Outdoor blog

Az Outdoor blog a természetben űzhető sportokról szól, kezdve a túrázástól egészen az extrém sportokig. Élménybeszámolók, programajánlatok, tanácsok...

Friss topikok

Írj te is az Outdoor blogra

Ha szeretnéd bemutatni kedvenc sportágadat, vagy élményeidet kívánod megosztani másokkal, esetleg egy közelgő outdoor programra akarod felhívni a figyelmet, akkor csak küld el azt az outdoorsportok@gmail.com e-mail címre és feltesszük a blogra.

HTML

Kerékpárral Athénig - Videó és útleírás

2008.12.14. 01:47 Arpesz

Mint ahogy már írtam itt róla az indulás előtti estén, májusban volt egy kisebb kerékpártúránk Banderral. Nos, megjártuk, hazajöttünk, és fantasztikus volt. Ha valaki akkor, indulás előtt elmesélte volna, mi minden fog történni velünk, a felét se hittem volna el... Készítettünk egy kis zenés slideshow-t is kedvcsinálónak az útleíráshoz:

Ha ezek után érdekelnek az út részletei is, látogass el ide, ahol egy fényképekkel, és térképekkel színesített útleírást találhatsz az egész útról.

4 komment

Címkék: videó kerékpár élménybeszámoló kerékpártúra

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cztomika 2009.05.25. 19:20:06

istenem!!:) ez egy csodállatos dolog:) én is tervezek egy ilyet:)

testarossa 2009.05.26. 23:30:42

Grat, szép vállalkozás, gyönyörű helyeken jártatok:)

hiking 2010.05.06. 15:51:06

Engem az érdekelne, mennyi pénz és szervezés volt?

Arpesz · http://kerekparral-athenig.blog.hu 2010.05.10. 16:38:56

Ha jól emlékszem, summa summárum olyan 120 ezer Forint volt. Ha ezt leosztod a napok számával, elég olcsó "nyaralás" volt :) Főleg, ha azt is nézzük, milyen tartalmas volt! Nem is értem, miért nem utazik mindenki így...

A szervezés egy hosszabb folyamat volt, néhány hónap alatt megálmodtuk az útvonalat, megsaccoltuk, hány nap alatt, mit szeretnénk megtekerni, megmászni, hány napot hagyunk rá Athénban, aztán megvettük hazafelé a repülőjegyet.

Szállást egyedül a 0. éjszaka, Harkányban foglaltunk, Szarajevo-ban és Athénban Couchsurfing-eltünk, Montenegróban 1 éjszakát és az Olimposz lábánál 2 éjszakát ad-hoc módon szálltunk meg. A többi sátrazás volt.

Ezen kívül tényleg nem volt mit szervezni... néztük a térképet és álmodoztunk... :) PusiZoli egyik túrája volt a kiindulópont Albániáig. Onnantól csak fórumokból, hozzászólásokból, útikönyvekből terveztünk...